Sängdags!

Nu har jag suttit vid datorn en stund och spelat lite spel (Peril at End House med Poirot) och nu ska jag gå och lägga mig. Var och körde i nästan två timmar idag, och det gick himla bra! Fickparkerade och parkerade på massa olika sätt, backade in också och allt var kul och gick bra. Så nu ska jag gå och lägga mig och läsa på lite i teoriboken. Får ingen möjlighet att köra mer i veckan utan för vänta tills nästa vecka så jag får plugga på lite själv.
Får be Albin förhöra mig :)
Imorgon börjar jag tre så hinner nog med att skriva lite innan jobbet.
Gonatt alla!


Kommentarer
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

God natt hoppas du sover bra :)

2011-05-25 @ 00:58:31
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Vad roligt att det gick bra att övningsköra.=) Sv. Hann aldrig gå in och kika på Lindex om halsbandet fanns i butik.

2011-05-25 @ 12:05:43
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0