Promenadbilder

Hej hopp, nu kommer lite bilder från gårdagens promenad i Gunnebo!


Mamma och jag hämtar Oliver på hunddagiset. Godsmottagning :)


Han blir alltid extra glad när han får se oss!


Det var jättefint väder, 21 grader och soligt som attan. Jag borde tagit shorts!


I Gunnebo hade korna nyligen släppts ut på bete. De råmade och hade sig. Det fanns söta kalvar där också, med stooora ögon. Jättefina!


Oliver ville bli vän med kalven och viftade på svansen men sen tyckte han att kalven var lite otäck och skällde på den. Så inga nya vänner den dagen.


Modig liten kalv som stod kvar fast vovven skällde.

Nu ska jag ner till torget lite grann men skriver igen innan jag åker till jobbet vid två. Gå ut och sola med er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0