Prins Charles känsla



Vad är kärlek? Liv söker nya svar på denna fråga, en väg kantad av folkliga sexköpare, sociologisk teori, crackpundare, asagudinnor, antiromantik, hjärtesorg, dvärgar, psykoanalys och personangrepp. Hon hinner också ställa en del andra frågor, till exempel: Var går gränsen för Gry Forsell? Var Ronald Reagans fru kommunist? Vilka är våra allra mest älskade torskar? Och varför älskar alla Raymond, när Raymond hatar kvinnor?
Detta seriealbum är en historisk och komisk granskning av den romantiska kärleken som samhällsfenomen.

Jag gillar Liv, hon är rolig när jag lyssnar på henne när hon är med i Tankesmedjan, som är de flesta dagar från 17-18 i P3. Hon skriver väldigt roligt också, jag hade inte läst något annat av hennes album (hon har skrivit tre böcker innan). Jag tror detta är en bok för tjejer men tror säkert killar kan tycka om den också.
Så om du gillar lite cyniska teckningar och roliga berättelser om utsvävande asagudinnor och svenska, kända torskar, så tycker jag aboslut att du ska lägga lite tid på att läsa detta album!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0