Ofrivillig sovmorgon

Jag försov mig imorse :( Det berodde nog på att jag inte har ställt väckarklockan sen i måndags och då är det inte så lätt att komma ihåg att ställa den efter fyra dagar. Jaja. Albin väckte mig och jag trodde att det var fredag. Fick stressa som sjutton men efter en kvart var jag någorlunda redo och skyndade hemifrån. Tyvärr ville kollektivtrafiken gå emot mig så när jag kommit till Korsvägen stod det att alla bussar till Mölnlycke skulle komma om en halvtimme eller mer. Så jag fick ta en taxi. Suck. Betala för försovning, så kan det gå. Kom iaf nästan i tid till öppnandet, lite sen bara. Tur. Så har inte fixat några tidsinställda inlägg utan skriver när jag kommit hem. Har förresten ont i foten igen :P inte på samma sätt utan ovanför hälen typ. Tyvärr vänsterfoten igen, den som jag fick ont i för exakt för en vecka sen. Men ha en fin lördag så skriver jag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0