Måndag

Jag hade gärna varit ledig idag med men måste jobba. Imorgon är jag ledig dock. Foten känns lite bättre än igår men den gör fortfarande lite ont och jag försöker att inte stödja alltför mycket på den.
Men jag kan nog sitta på en stol på jobbet och försöka vila och inte springa runt för mycket. Det kan nog funka, kan lyssna på radion och så.
Jag får försöka fixa något tidsinställt inlägg, så hoppas det kommer upp ett eller två under dagen tills jag kommer hem. Ha en superbra dag! Solen lyser ju och ni har (förhoppningsvis inte) ont i foten så ut med er och gör det bästa av dagen! :)


Kommentarer
Postat av: MADDES

Skönt att foten känns bättre

2011-05-23 @ 10:52:23
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0