Let's go to Paris!



Denna lilla bilden pysslade jag ihop eftersom Albin sa att han inte ville åka till Paris på smekmånaden, och då sa min kompis Robin att vi kunde åka ihop, så jag pysslade ihop denna. Jag tycker att jag passar i mustasch och basker! Albin har gjort en del, t.ex. ritat den franska bilen (en Citroën), Eiffeltornet, Albin-gubben och Triumfbågen. Ganska mycket alltså :) Han gjorde baugetten och glaset i Robins hand också. Han utformade baskrarna också... Men det var min idé!!!
Funderar på att göra en teckning med Albin och jag om vi ska åka till London. Då kan jag rita tekoppar och plommonstop och sådant :)
Jag har inte haft mycket att göra ikväll nämligen, därför har jag tid att pyssla :P
Nej, nu är det kanske dags att gå och lägga sig! Nightie night på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0