Jävla pojkar


I fredags var vi på filmpremiär för att se Jävla pojkar, som filmen hette. Albin var statist, så det var lite kul att se :)


Filmen handlade om tre killar och deras familjer och liv.


Det var massor med folk och det var jättevarmt! Vi var på Draken.


Jag gillar Draken, det är en fin bio.


Fint va?

Själva filmen var rätt dyster och visst, det är bra och intressant att filmer inte bara är komedier och allt ska vara roligt utan man måste belysa de svarta historierna och ångest och skilsmässor. Men jag tyckte att det var för deppigt. Ingen av killarnas historier slutade lyckligt. Jag är inte så förtjust i sådana filmer, jag gillar feel good-filmer, även om jag kan se "jobbiga" filmer som handlar om depression och dylikt, men alla historier slutar iaf någorlunda lyckligt, annars är det inte så stor chans att många vill se filmen om allt bara slutar i misär.
Så tror jag iaf. Men det var kul att se Albin som statist iaf! :)

Kommentarer
Postat av: cillla

vet du något mer om filmen, typ när den kommer ut på dvd?:)

2011-06-13 @ 00:29:54
URL: http://pervo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0