Grillning och glass

Här kommer lite bilder från gårdagen!


Jag köpte glass till mig själv och Albin och några steg från kiosken gick struten sönder längst ner och min glass bosatte sig på marken. Jag blev väldigt ledsen men Albin lyckades få en ny glass till mig, med två strutar så det inte skulle gå sönder igen :P


Hemma hos svärföräldrarna! Jag vill också ha en t-shirt med MINA föräldrar på. Hint! :)


Jag minns inte alls vad som var så roligt.. Det var nog Albin, det brukar vara det :)


Hans ser ut som om han håller på med fäktning, tycker ni inte?


Hans får stora tallriken med kött och vi andra får lite potatis. Eller ja, vi fick också smaka på köttet, det var gott.

Vi avslutade dagen med att se på The Bucket list, den var bra och feel good.
Nu ska jag dra på mig min "sailor"klänning och ett par fina sandaler och kanske gå ut och njuta av solen lite. :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad härligt att du fick en ny glass.

2011-05-01 @ 20:52:29
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0