Glitterscenen



Jag kan inte riktigt beskriva vad denna boken handlar om, för den var verkligen rörig och handlade om flera olika personer och ibland var det verkligt och ibland hände det inte alls, eller så var det väldigt rörigt. Men det handlade om Rita, Solveig, Bengt, Maj-Gun, Suzette och massa annat folk och deras liv och allt de gjorde och det de inte gjorde?

Nej, jag tycker inte denna boken var bra. Den var 300 sidor för mycket (den var på 400 sidor ungefär), det var alldeles för mycket prettotjafs och hopp fram och tillbaks och för många karaktärer. Nej, jag kämpade mig igenom den för jag vill gärna ha läst ut böcker men den var inte värd det. Rekomenderar den inte, om ni inte var galna i typ Spill eller Igelkottens elegans.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Jobbigt med röriga böcker, gav faktiskt upp Röda rummet för att jag inte lyckads hålla reda på karaktärerna.



Sv. vad roligt med Quiz!

2011-05-22 @ 21:36:03
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0