Cloudy with a chance of meatballs



Jag har precis sett klart denna filmen. Den är ju så rolig!! Varför jag har missat att se den?! :P
Jag älskade nördtjejen som försökte spela dum och kameramannen/doktorn/piloten/komikern, alla karakäterna var helt underbara och man har verkligen "träffat" på dem förut!
Animeringen var grym, den kändes lite som Råttatouille, lite samma stuk. i hade precis ätit så jag blev lite övermätt och illamående när det kom stora köttbullar men annars var det bra :)



Helt underbar film, se den och skratta ordentligt! Den är i samma stil som Monsters vs. Aliens som jag bloggade om igår, lika rolig och lika cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0