Äntligen fredag!

Solen lyser som attan och det är fredag! Många är ju lediga imorgon, det är ju visserligen inte jag och jag måste gå upp tidigt men jag är nog ledig någon dag i nästa vecka istället. :)
Idag är det jobb, tänkite försöka träna lite zumba och läsa körkortsteori innan dess. Och sedan är det after work. Imorgon är det jobb och direkt efter det drar jag in till stan för att se när pappa, kusin Olle och Castro springer Göteborgsvarvet. Sedan får jag kanske köra de trötta någonstans, så har jag övat på det också :)
Sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Beror på hur trött jag är efter att ha festat lite dagen innan och gått upp tidigt :P
Men men, nu är det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0