Våffeldagen!

Idag är det tydligen våffeldagen, hade jag glömt bort. Den är visserligen inte så viktig men eftersom vi har köpt ett nytt våffeljärn, bara för någon vecka sedan, så tycker jag att vi borde inviga det idag!
Vi får se om Albin hinner hem idag så vi kan pyssla med det till middag. Han ska tyvärr på ännu en begravning, sin mormors idag. För bara någon vecka sedan var det hans morbror som begravdes.
Jag kan inte komma för jag måste jobba och ingen annan kunde jobba heller, himla trist. Ville gärna ha varit där och gett mitt stöd till min älskling och hans familj och släkt.
Men jag får nöja mig med att stödja senare.

Jag funderar på att försöka köpa semlor från Mehram på vägen hem, där vi bodde förut. När vi bodde där vann han Göteborgs bästa semla. Riktigt goda! Får se om han har kvar några idag, jag har faktiskt bara ätit två semlor i år :P
Skriver sen, jobbar dock hela dagen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0