Trevliga paket!


En påse från Bokia, ett paket från Yves Rocher och två från Din Sko!


Detta fanns i Bokiapåsen. Nyaste boken, oh yeah!


Jag fick en hemlig present av Yves. Nattcréme mot rynkor, not so yeah? Har inga rynkor än men men.


En fin lila kajal.


En parfym som luktar somrigt och gott!


Jättesöt flaska!

Jag visar skorna sen. Det blev ett litet misstag när jag skulle klicka hem bootsen jag visade för några inlägg sedan. Webshoppen pajade när jag var i kassan och sa att allt hade försvunnit och jag var tvungen att lägga en ny order. Fine, tänkte jag, och gjorde det. När jag kollade min mail visade det sig att det första köpet visst hade gått igenom. Jag ringde för att avbeställa ena paret men det gick tydligen inte.
Suck. Och nu fick jag två par (likadana) skor. Trist. Gick och lämnade in de som skulle tillbaks hos Din Sko-butiken på torget men jag måste ändå betala 70 spänn för att de klantade sig.
På ett sätt kan jag tycka att jag klantade mig också, jag borde kollat mailen först om det hade blivit någon beställning eller inte. Men men. Jag har fått skorna och de är fina och ni får en bild sen!
Nu ska jag kika på Coco avant Chanel för den är så fransk och mysig och fin och underbar. See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0