Torsdagsblogg

Vad konstigt att jag får mer läsare när jag bloggar sällan. Är det kanske det som är melodin, konsten att lyckas med bloggande? :)
Vem vet?

Idag är det torsdag och jag har jobbat idag. Lite jobbigt, en del att göra. Visserligen kul men kände mig slut när jag kom hem. Har ätit god mat och sett halva Robin Hood: Men in tights, men Albin höll på att somna hela tiden så vi har pausat och nu sitter vi båda och bloggar. :) För att han ska vakna till lite.
Jag är så stolt över honom förresten! Det är jag visserligen jämt, men extra stolt är jag nu när han bloggar på Partille Tidnings hemsida, är bloggare i en vecka. Inlägg varje dag om högt och lågt :) Och han fick med ett fult ord i det första inlägget som dessutom publicerades i papperstidningen.. :P
Ni får en länk så ni kan läsa hans blogg. Den är faktiskt riktigt grym. När vi inte var ihop så följde jag hans blogg som en slav, läste igenom ALLA gamla inlägg. :) Dels för han var så söt men dels för det var roligt också.
klicka här så kommer ni dit!


Här får ni en tokig bild på mig som jag hittade.

Hoppas ni har en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Alltid kul när man är stolt över sin älskling.=) Ja det blev ganska samma böcker som du hade köpt. Nej det är faktiskt kul att läsa något annat än skönlittteratur ibland också och det känns som att det är sådan här böcker som man kan tjäna mycket på att köpa på bokrean.

2011-03-03 @ 22:46:47
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: MADDES

hehe skön bild ;)

2011-03-04 @ 10:52:58
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0