Spelkväll med killarna!

Vi har haft det mys ikväll! Först kom brorsan och vovven och rätt snart beställde vi pizza och gick och hämtade. Åt och kollade samtidigt på det sista avsnittet på säsong 3 av Big Bang Theory.
Albin och jag vet inte riktigt vad vi ska ta oss till nu, när alla säsongerna vi har hemma är färdigsedda! Vi måste börja med en annan serie, kanske se True Blood säsong 2, vi har faktiskt sett ett avsnitt :P

Iaf, när vi hade ätit upp kom kusin Olle och de spelade lite Little Big Planet 2 medan jag tittade på. Efter ett långt tag spelade vi Buzz! Det gick inte jättebra för mig :P Men det var lite konstiga frågor. :) Det var kul iaf!
Sedan spelade vi Mario Kart och jag vann typ två banor. Yay! :)
Det har varit en helkväll, himla mysigt.
Imorgon ska jag iväg tidigt och passa vovven i Mölnlycke. Jag hoppas att internet funkar där så jag kan blogga men vi får se hur det blir. Ska nog kika på TV och läsa massa böcker och promenera mest. På måndag är det jobb igen. Men sov så gott, så hörs vi imorgon förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0