Sommartid

Hej hopp! Blev inget mer bloggande igår. Var här och umgicks och hjälpte till med maten innan alla kom. Det är trevligt, man känner sig alltid så bra och hemma här :) Har ju visserligen bott här i typ 20 år men ändå.
Idag ska man ha ställt fram sin klocka en timme för det är sommartid nu.
Det känns ganska bra faktiskt! :) Sommartid = snart sommar = varmt och härligt och semester.

Jag är på bootcamp här. Har varit på en timmes promenad redan och om en timme ska vi nog ut och gå igen. Ikväll blir det god stek och mormor, morfar och farmor kommer på middag. Jag hoppas på att få skjuts hem sen :) Så ska jag mysa med mig själv och sista avsnittet av Downton Abbey som jag missade igår.
Nu ska jag läsa lite bloggar, det är nog en del inlägg som är olästa, typ 30 :P
Jag skriver mer sedan men vet inte riktigt när. Men ha en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Härligt med promenad, vi tog också två längre promenader idag.=) Ja jag skulle också vilja ha jumpsuiten men tror inte ritkigt att jag skulle passa i den heller..

2011-03-27 @ 21:25:03
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0