Sofis Modes nya stylist

Spoiler alert!

Om ni inte sett dagens avsnitt, så läs inte. :P
Det blev iaf Niklas som vann! Det ska bli kul att se hur han stylar och fixar i tidningen. Det blir väl på måndag, antar jag. Exciting :)
Jag gillade att titta på det programmet, det var kul. De hade en "lektionsbok", Vintage av Marie Birde. Jag visste nästan allt som stod i den, så undrar om inte de borde gjort det innan också? Det stod om alla stilar från 1910 till 1980. Man kan ju alltid nämna något om ett årtionde tycker jag.
Men men, det var kul att ha sett klart iaf! Nu är det typ två timmar kvar tills jag ska ta bussen till jobbet så jag ska nog glo lite på tv och dricka upp min nyponsoppa.
Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Spännande.=) Ja om det bara fanns någon tid att plöja alla härliga modemagasin..

2011-03-31 @ 14:00:45
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0