Skitväder

Nu håller det på att snöa/regna och jag har verkligen ingen lust att bylsa på mig och bege mig ut i rusket. Men får väl rota fram mina gummistövlar, för mina vinterstövlar tål inte slask. Av någon konstig anledning.
Kan det inte bli vår? Hatar slask. Snö är väl okej men slask är hemskt!

Känner att jag missat en del på tv. Missat tre avsnitt av Stylisterna, ett av Downton Abbey, ett av Klass 9A och måndagens avsnitt av Top Model. Top Model finns tyvärr inte på tv3play, så jag får vänta tills söndag och hoppas på att jag inte glömmer bort det, de andra programmen finns som play som tur är.
På lördag hoppas jag att mamma, pappa, Albin och jag kan gå på Kings speech, vill så himla gärna se den!
Men jag lägger upp några inlägg snart som ska ramla in under dagen. Ha det fint och hoppas ni slipper gå ut i slasket alternativt har fint väder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0