Måndag - snart helg?

Idag var jag på Konsum och skulle handla lite. Framför mig var en ung kille. När han hade fått tillbaks sin växel sa han glatt till kassörskan: ha en trevlig helg! Kassörskan verkade inte tycka det var konstigt men jag hajade till :) det är ju måndag, fem dagar kvar till helgen. Kunde han inte önskat henne en trevlig dag istället? Det kanske bara är jag som tycker att det är konstigt men men. Gårdagen var rätt trevlig fast jag satt inte vid datorn så mycket eftersom internet var så segt. Därför blev det inget bloggande imorse. Jag såg Downton Abbey och slöglodde på TV halva dagen. Promenader med vovven också så jag fick lite frisk luft, vilket inte är helt fel! Kollade på Systrar i jeans och grät också :P den var sorglig på sina ställen. På kvällen såg jag Music and lyrics. Imorse väcktes jag vid kvart i sju av en överlycklig vovve som ville ut på promenad. Jag lyckades övertala honom att jag skulle sova lite till så vid halv åtta kom han traskande igen och jag fick ge upp den varma sängen. Jag bloggar kanske mer på eftermiddagen, annars ikväll när jag kommer hem. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0