Lyxig fredag

Kom ganska nyss hem och har ätit en portion makaroner med ketchup. Jag tycker det är lite lyx, att bara äta sådär :P Orka hålla på med massa falukorv eller köttbullar eller så. Bara koka lite vatten och tre minuter på det, så är maten klar! :)
Idag är jag på bra humör! Känner mig så glad och osvensk som pratar med folk på bussen och skojar med min semmelförsäljare. (Kan det heta så? Nu har jag skapat det ordet! Det är mitt nu, mohaha! :P)
Yes, ni läste rätt, jag har en semla! Och den heter duga. Köpte den av förra årets vinnare av bästa semlan här i staden. Det är vad jag kallar lyxig fredag.
Ska nog avnjuta den och titta på ett avsnitt av Pride and prejudice.
Har förresten börjat läsa en chiclit nu, senaste av Shelia O'Flanagan. Jag bara slukar den, underbart! :D
Hoppas ni har en mysig fredag!


De ser lite knepiga ut men är supergoda! Har rosenvatten och lite annat busigt dem som inte vanliga semlor har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0