Lite bilder från Sälen

Jag tog faktiskt inte så många bilder, det blev bara ett trettiotal och en del var rätt suddiga och kassa :P Men här får ni iaf!


Sötpojkarna i soffan.


Jag älskar hur Oliver ligger ihopknölad istället för att breda ut sig i soffan. Urgullig hund du har, Sara! :)


Pappa tittade på Vasaloppet större delen av söndagen medan vi åkte skidor.


Mamma löste sudoku och posade.


Altanen var lite översnöad.


Oliver är en liten soldyrkare!


Jag tyckte det här var jättekul, för Oliver brukar bli kallad för Korven av sin husse och matte. :)


Nu är vi på Hundfjället! På söndagen, första skiddagen, var det jättefint väder men lite sämre de andra dagarna.


Jag fick låna mormors fina blå skidor.


Uppe i backen står mamma och Albin och pysslar med pjäxorna innan de åker ner.


Det var rätt lite folk fast det var fint väder för de flesta brukar åka hem på söndagarna. Det var så skönt! Inga köer! :)


Här är vi uppe på toppen och ska nerför ravinbacken som inte är så brant som det låter utan är en blå backe. (Lätt) Pappa fixar till skidorna.


Det var typ tredje gången som Albin stod på ett par skidor, så vi åkte mest lätta backar men det var jättekul!


Albin åkte i barn"liften" för att sedan åka ner för barn"backen". Det var ingen riktigt backe men han lyckades ramla ändå.. :P


Mamma och jag skrattade så vi höll på att ramla omkull.


När vi åkte hem kastade Albin snö på mitt fönster. Ligist!


Här är typ enda bilden på mig, för det var jag som var fotograf och blev inte fotad alls, vad jag vet.


Albin försökte se ut som en Bond-skurk med ett djur. Men det gick väl sådär. :)

Jag ska fråga Albin om han tog några bilder, för då kan jag ju lägga upp de här. Men detta var det jag hade fotat. Annars slappade vi mest. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0