Hemma igen!

Nu är jag hemma efter en helg med goda middagar och sällskap av släkten. Igår var det god kycklinggratäng och då var min farbror och hans fästmö/tjej/sambo (?) där. Och idag var det stek och då var mormor, morfar och farmor på besök. Det har varit en jättetrevlig helg!
Men jag saknar förstås min Albin som är i Sthlm nu, han kommer hem imorgon. Då ska han få pussar :)

Vi såg lite på Mästarnas mästare idag, jag tycker det är roligt och det tycker de andra också :)
Ingemar Stenmark är ju så fruktansvärt cool! Näst äldst (54 år) och ligger just nu etta. Han vann två tävlingar; backspringandet (intervaller typ) och sitta i 90 grader. Han är så fruktansvärt grym :P Och han verkar vara schysst och ödmjuk också. En bra person helt enkelt.

Imorgon är jag ledig, och jag lovar att blogga bättre än vad jag gjort i helgen. Fast jag har ändå haft mycket fler läsare än när jag bloggar mer :P Skumt.
Men men, sov gott alla!


En ung och cool Stenmark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0