Handväskor



Läste precis ut den här lilla boken på ungefär 500 sidor, bara om handväskor! Det handlar om alla möjliga olika sorter (aftonväska, ryggsäck, små pengpungar osv) och flera olika designers och historia om de allra första väskorna och massor av fina bilder på gamla väskor och fina nya.

Jag tyckte det var intressant och roligt, jag visste inte så mycket om gamla väskor förr eller hur de såg ut och vilka som hade dem (både kvinnor och män). Jag älskade de få sidorna som handlade om Judith Leiber och hennes vackra skapelser.


Några fina väskor av Judith.

Det är samma deal som för boken jag recenserade igår (om vintagemode), alla modeintresserade borde ta sig tid att läsa denna. Jag började läsa den igår och läste ut den nyss, för det är inte massor av text på varje sida utan mycket bilder, så det går lätt! Jag var lite handväskfreak förut, nu har jag nog bytt till skor :P Men det var ändå himla kul att läsa boken. Läs du med!

Kommentarer
Postat av: Robert

Men så snygga :) Min flicka vill säkert ha en sån. Gissar på en citron då hon älskar att äta dem :P

2011-03-17 @ 20:59:08
URL: http://www.modestil.se
Postat av: Robert

Haha ja du får spara ihop lite så du kan köpa alla :D

2011-03-17 @ 22:12:49
URL: http://www.modestil.se
Postat av: Sara

Jättefina! Tror jag hittat nätets motsvarighet till boken :)

http://www.shoppinggatan.se/handla/handvaskor

Bara 300 där så boken var lite bättre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0