Gomorron!

Idag är det måndag igen!
Jag har ett avsnitt av Stylisterna att kika på och lördagens Downton Abbey, eftersom jag inte hade tid att kolla på det igår. Känner förresten av lite träningsvärk :P Mamma "tvingade" ut mig och vovven på två promenader igår, en timme var ungefär, så två timmar promenix. Och jag som inte brukar vara ute och gå :P
Jaja, jag tror att jag ska träna halv fem idag, så farlig är nog inte träningsvärken att jag inte kan träna. Men vi får se. Idag kommer Albin! Jag drömde jättekonstigt inatt. Dels drömde jag att jag vaknade mitt i natten av att någon låste upp dörren. Det var Albin som hade saknat mig och ville hem. Usch vad jag var rädd i drömmen! :P
Jag hade nämligen kollat att dörren var låst innan jag gick och la mig, kanske var en reaktion på det.
Drömde också att jag skulle rida en häst. Men vi fick reda på att det var en jättebesvärlig häst och tydligen VÄRLDENS STÖRSTA HÄST! som mamma berättade så vi lyckades smita ur mitt tvång att rida den :P Helknepigt. Jag gillar visserligen hästar och vi såg hästar på promenaden igår men annars har jag inte ridit på något år eller två.

Nu ska jag nog gå och diska! Kommer in med en bokrecension av en grym bok lite senare.
Ha det fint i solen! (Om den nu skiner hos dig, som den gör hos mig)


Hittade en gammal sommarbild. Vill ha sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0