Dumma Top Model..!

Jag hatar inte Ann men tycker verkligen inte att hon var värdig att vinna. Hon har inte det paketet, hon vet ju ingenting om mode ens. Det känns ganska viktigt om man ska jobba med just mode.
Men men. Har redan avreagerat mig lite och försöker tänka positivt :P
Som att Project Runway börjar snart! 28 mars, om jag inte minns fel. Yay!
Det är så himla kul att se alla kreativa människor och Heidi Klum är också rolig och grym.
Nu ska jag nog se ett avsnitt av Pride and prejudice.
Imorgon är jag ledig förresten! Yay! :)


Kommentarer
Postat av: Saga

Håller med! Fattar inte hur dom tänkte när dom valde Ann?!

2011-04-26 @ 18:57:29
URL: http://liveloveread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0