Driftstörningar

Jag tror det inte är många som lyckats blogga på eftermiddagen idag, eftersom det var störningar på blogg.se. Men det gjorde inte så mycket, jag roade mig med annat istället.
Har varit och hälsat på hos mormor och morfar idag. Hjälpte mormor lite med datorn, hur man kan söka efter saker och att man ska vara källkritisk :) Och så löste vi lite korsord.
Och så fick jag mat! Och mamma, vovven och Albin kom dit också, mucho trevligt. Julkorv med potatis, så urgott! :)

Imorgon ska jag jobba hela dagen istället för bara några timmar, som jag hade trott innan så hinner inte träna imorgon. Och på fredag ska vi på bio så ingen träning då heller, för vi åker till fjälls på lördag, direkt efter jag slutat.
Måste packa förresten! Ihp. Har gjort en packningslista, så det ska nog bli okej.
Nu ska jag slappa lite, men bloggar nog lite mer imorgon.
Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Ofta blogg.se strular tycker jag. Beställde lite böcker på bokrean idag faktiskt.

2011-03-02 @ 23:01:37
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0