Den perfekte mannen



Sheila är ju chiclitens okrönta drottning, och även fast jag bara läst en bok hon skrivit innan så blir jag rejält sugen att läsa hennes andra böcker! Jag tror hon har skrivit fem andra och jag har läst Syskonkärlek.
Den här boken handlar om två systrar, Mia och Britt, som tillsammans ska åka på en kryssning. Britt för att föreläsa om sin bok hon har skrivit, som heter Den perfekte mannen, och Mia för att vara hennes assistent. Britt tror inte på romantisk kärlek alls medan Mia tycker att en Alla Hjärtans Dag-kryssning är perfekt.

Det är ju en typisk tjejbok (som killar kanske också gillar, men nu generaliserar jag lite) som jag slukade totalt. Den var väldigt lätt att komma in i och svår att lägga ifrån sig. Ibland behöver man verkligen en sån här romantisk (fånig?) bok att förkovra sig med. Om man gillar Marian Keyes, så är nog detta en bok för dig. Det handlar inte om missbruk men den andra delen som Marian är så bra på, har också Sheila i sig och det är ett nöje att sitta och mysa med boken i soffan.
Rekomenderas såklart!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Henne har jag faktiskt inte läst något av. Kanske ska ta och köpa den där.

2011-03-28 @ 18:02:18
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0