Älskade skor!

Köpte en bok på bokrean för ett tag sedan, som jag bara tänkte skriva lite kort om.



Det är mest en hyllning till alla sorters skor som det finns och lite om designers och vad man använde för skor förr osv. Det är ingen tjock bok, jag läste ut den på någon timme eller så.
Men den var lite rolig och med lite fina illustrationer.
Började fundera på hur många skor jag egentligen har och jag kom fram till: 51 par skor! Och då har jag kanske några hemma hos mina föräldrar också, så vi kan tippa på 60 :P Men jag använder ju inte alla, vissa har jag fått av farmor och de är fina att titta på men jag använder dem inte.
Men det var intressant att äntligen få veta :) Hur många har ni? Fler eller färre? ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vågar nästan inte räkna mina men typ 25-30 kanske. Men snart är det dags o shoppa vårskor så det blir nog fler snart =) vilka är dina favoriter då?

2011-03-13 @ 18:46:49
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0