Tisdag här!

Nu börjar veckan för de flesta, tror jag. Idag är det jobb hela dagen. Känns lite segt eftersom det är rätt kvavt och varmt här hemma och då borde det vara det på jobbet också. Fast jag har en fläkt där, så jag klarar mig nog :)
Imorgon blir det en roligare dag, för jag är ledig och först ska mamma och jag på morgonshopping med rea och på eftermiddagen ska jag nog träffa Sissel, som har flyttat hit till Götet igen för gott! :) Jag är superglad för Victoria har ju kommit hem från sitt halvår (eller hur länge det blev) i Australien!
Men nu måste jag sticka!
Hinner inte fixa några inlägg tror jag, bussen går snart! Ha en fin dag!


Egentligen vill jag vara hemma och spela Lego Pirates..! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0