Supertrött

Jag är jättetrött och ska gå och sova nu.
Efter jag slutat tvingade mamma ut mig i skogen för en ordentlig promenad, jag fick astmabesvär av alla branta uppförsbackar :P Och vi gick lite vilse, hittade nästan inte ner från berget. Men men. Efter det körde jag hem med pappa och det gick jättebra! Inte ett enda fel, tror jag. Eller ja, jag glömde blinka när jag skulle ut ur en rondell men jag stannade för att släppa förbi en tant med cykel, så pappa sa att det var viktigare än att blinka ut. Yay!
Måste försöka få tag på en manuellt växlad bil... :P
Vi åt lite varma mackor och jordgubbar idag och såg på Tangled! Mysigt, skriver om det imorgon. Och en bokrecension får ni då också. Och mina favvoskor :)
Sov gott alla!


Pascal från Tangled.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0