Sista juni

Imorgon är det första juli och jag jobbar bara fredagen och lördagen och sedan har jag lite semester! :) Vi beger oss till landet, så jag får se hur mycket bloggande det blir, ganska sporadiskt om jag känner mig rätt. Vill gärna slappa och inte sitta vid datorn eller tv:n när jag är på landet, då vill man ju umgås med sin släkt. :)
Men ska försöka fixa några tidsinställda!
Har haft en okej dag, körde lite i stan idag, lite jobbigt. De bygger och har sig, så det var lite klurigt, blir så osäker då. Jag var nog inte jätteduktig men rätt okej. Får öva lite och vara bättre nästa gång. Nästa gång blir nog på landet och då ska jag försöka låna brorsans bil, för den är manuellt växlad. Måste lära mig det.
Förresten är det två födelsedagar på lördag: min kusin Anna firar sin dag och brorsans fästmö Sara fyller 25! Det firar vi på söndag.
Men nu ska jag förbereda lite blogginlägg för morgondagen (jobbar hela dagen) och för helgen.
Ha det fint, hörs tomorrow!


Har ju läst ut två av böckerna och nu läser jag Virgin Merry. Lite tokig sådär :) Blir väl klar med den i nästa vecka och då får ni recension!

Kommentarer
Postat av: Foton av Emma

Hoppas du får en trevlig kväll!:D

2011-06-30 @ 22:58:28
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: Foton av Emma

Tackar!:D

2011-06-30 @ 23:11:15
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0