Rea hos Zara och ett par skor

Jag var inne i stan och besökte Zara och deras fina rea. Jag hade som mål att hitta en röd klänning jag spanat in och jag fick absolut inte köpa något svart! Och jag lyckades :)


Röd, mjuk och fin! Jag älskar kjolen som är vid och fin. Och inga dragkedjor! Love it! :D


Lite fina detaljer på axlarna.


En blå fin kjol blev det också!


Kom på det när jag kom hem att det är lite flygvärdinnefärg och -stil över den :) Kul!

Hämtade också ut mitt paket och detta fanns inuti!


Ett par fina kilklackar från DinSko, väldigt sköna.


Såhär ser de ut! Det var på rean. :)

Nu har jag hittat lite fina och färgglada saker och jag är nöjd och glad.
Just nu packar jag lite smått och väntar på att pappa ska komma och hämta mig vid fem så vi kan köra lite. Blir säkert stadskörning igen så jag får förbereda mig mentalt :P

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad söt klänning och kjol!=) Jag var och hämtade ut mitt nya pass idag annars har jag inte gjort så mycket. Själv då?

2011-06-21 @ 21:33:44
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0