Nationaldag

Nu är jag hemma igen! Idag har jag mest legat i soffan, brände mig igår i solen. Rygg och axlar, no fun. Det gör ont att ligga på rygg att sova :/ Tur för mig att jag älskar att sova på mage!
Det var lite busväder på landet idag, det var först soligt och sedan lite regnigt. Efter det dök solen upp igen och vi gick ut på en promenad. Sedan började det åska och dundra och när vi kommit hem började det ösregna och så höll det på tills vi åkte hem. Här regnar det dock inte!

Jag var ute och körde idag och det var jättekul! Fick massa "uppdrag" av pappa; jag skulle köra honom till bibblan för han ville "låna en bok" :P och sedan till ålderdomshemmet för att "släppa av honom" och sedan ville han "ha en pizza". Det var rätt kul och smart att göra så :) Och så körde vi till Lur och tillbaks.
Imorgon är det jobb, blir väl sådär kul när man har varit lite ledig och varit på fina landet :P

En tråkig nyhet är att Albin tappade sin mobil i havet när vi satt på bryggan :( Han hade den i fickan och när han lutade sig så föll den ur. Men det mest imponerande av allt var att han dök efter den. Flera gånger. (Och det var inte jättevarmt i vattnet) Vi gick hem och hittade ett cyklop och så dök han igen och fick upp den! Men den är nog rätt död, den torkar nog fortfarande men det blir nog till att köpa en ny telefon. Förhoppningsvis går det på försäkringen.

Men nu ska jag nog sova snart! :) Är rätt trött fast jag sov lite eftermiddagen.
Hoppas ni har haft en superbra dag! Förresten så firar jag inte nationaldagen så jag har inte gjort något speciellt. Har ni?


Den här klänningen från Zara hade varit perfekt på landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0