Mysdag

Jag är hemma från mysdagen med Sissel, Toria och Emelie. Det var kul, vi pratade massor och åt lite glass och sådant. Vi har ju inte träffat Toria på ett halvår så det kändes jättekonstigt när vi stod och väntade vid hennes jobb. Men kul! :)


Lånar en bild från Torias mobil.

Jag ser lite tokig ut på bilden men försökte se glad ut..? :P Aja, bjuder på den. Vi hade kul men så kom jag på att jag ska jobba imorgon så jag får väl gå och lägga mig snart för att slippavara så trött. Får se hur mycket det bloggas imorgon, ska iaf försöka få iväg två inlägg under dagen och tar kanske resten när jag slutat och efter jag har övningskört :)
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: MADDES

trevligt det såg ut

2011-06-09 @ 14:03:24
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0