Morgon!

Måndag och ny vecka. Idag åker vi hem från landet, för jag ska jobba imorgon. Jag hoppas att jag hinner hem till Project Runway..! :D Idag är det dessutom nationaldagen. Jag ska inte fira på något särskilt sätt, ska ni? Vad ska man göra, gå runt och vifta med en svensk flagga och sjunga nationalsången? Det är jag för lat för :P Jag tar en glass på sin höjd.
Anyways, hoppas ni har en trevlig måndag, de flesta är väl lediga så man kan nog inte få måndagsångest iaf! :) Om man inte tänker på att man ska jobba nästa dag förstås.. :P


Jag använder mitt fina örhänge nästan varje dag, är nog kär i det :)

Kommentarer
Postat av: MADDES

Ursäkta sent svar, har spenderat helgen i Sthlms skärgård. Hur mår du idag? Så himla fin earcuff

2011-06-06 @ 18:50:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0