Midsommarbildkavalkad

Här kommer lite bilder från Värmland och midsommar och dagarna innan och efter! :) Enjoy.


Midsommarfirandet men stången är fortfarande nere.


Husbandet, eller vad man säger :)


Mannen i cape (prästens man) fixar till stången och folket kan dansa som aldrig förr!


Albin och hans mamma dansade lite men jag avstog :)


Några var "utklädda" eller finklädda om man nog vill det.


Albin och jag fiskade efter godis! :)


Svärfar och jag! (Ni får en "riktig" outfit senare)


Fine Albin och jag <3


Älskar färgerna :) Plus Albin!


Albin snorklade lite men jag badade inte någon av dagarna. Är väl fegis :) Fast har redan badat i år, i havet!


Midsommarmiddag med bl.a. svärfar, Albin och svåger Daniel.


Jordgubbar är ett måste!


I lördags var vi och tittade på alla raggarbilarna som samlades vid Folkets Park i Glava. Denna var tuff.


Ännu en cool bil :) Det fanns många fina men också en del skruttiga. Några raggare men också en del punkare och mycket sprit så vi stannade inte så länge. Det kändes inte som att vi passade in riktigt.. :P


Lite lerigt som det ska vara när man har med Arvika och raggare/punkare att göra :P


Lite fler cars.


En fin himmelsbild får avsluta detta inlägget. Det var mina bilder det, ska se om Albin också tog några fina! :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Såg ut som en härlig midsommar!=) Ja Venedig är säkert jättefint.

2011-06-28 @ 11:52:01
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0