Medicinshopping

Igår var jag hos doktorn (allt gick bra) och han skrev ut lite ny medicin till mig, för den gamla var slut. Det blev en hel del när jag var på apoteket och jag tänkte att jag säkert skulle få betala alldeles för mycket för allt men så visade det sig att jag har frikort fortfarande! Yay! :D
Visserligen tar det slut tidigt i juli men ändå. Jag slapp betala nu vilket är rätt skönt. Fast jag kommer säkert upp i frikort snart igen.. :P
Iaf, detta fick jag med mig hem!


Astmamediciner, kortistontabletter, kalktabletter och kortisonspray. Ja, jisses, jobbigt att vara sjuk jämt.

Nu ska jag gå ner till torget och hälsa på Albin som jobbar idag! Ska köpa en födelsedagspresent också och kanske en ny mascara, min börjar ta slut. Jaja, jag skriver om Where the action is senare och visar bilder!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Oj vad medicin..



Nej det är lätt att man slarvar med att smörja in sig fast man vet att man borde vara noga med det. Det är svårt att veta hur man ska packa när man är ute och reser, så svårt att veta hur vädret kommer att vara.

2011-06-29 @ 14:29:48
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0