Ingen mer Poirot?

So sad att det inte var Poirot igår och det verkar inte som att det kommer något idag som det gjorde förra veckan. Betyder det att det inte kommer mer Poirot i sommar? :( Hemskt.
Förhoppningsvis börjar de med Miss Marple isf, det hade varit helt okej. :) Henne gillar jag också, lika mycket. Fast de kanske har visat alla avsnitt de hade så nu är det slut på allt? Vad ska jag göra då?? Vill inte se Beck, Wallander eller Morden i Midsummer eller vad de heter. Suck.
Aja, idag är det iaf Project Runway, alltid något!


Miss Marple! Den enda som är den rätta, de andra gillar jag inte. Speciellt inte den nya. :/

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Morden i Midsummer gillar jag.=)

2011-06-20 @ 13:33:48
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0