God morgon!

Hej hopp, nu är jag ju på landet! :) Massa mys och det ska tydligen bli varmt och gosigt idag :P Jag tror bestämt det blir en tripp ner till stranden för att bada senare! Första doppet för i år! :D
Har ni badat? Jag älskade att bada förr men jag är inte så mycket för det nu. Kanske för man blir blöt i håret när det är nytvättat.. :P
Anyways, det är jättekul att vara här med alla släktingar, det är så mysigt. Alla har roligt och det finns alltid något att hitta på. Jag ska försöka hinna med att övningsköra lite också. Kanske får låna brorsans manuella, hittills har jag ju bara övningskört med automat. Det är praktiskt när man ska lära sig alla saker innan, och så kan man bara koncentrera sig på att växla och koppling och sånt sedan. :)
Hoppas ni får en fin dag! Glöm inte att bada och ha trevligt! ;)


Sommar i fjol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0