God eftermiddag!

Det blev inget morgon- eller förmiddagsinlägg här, jag har varit lite busy.
Men nu när jag har diskat ett stort berg med tallrikar och kastruller så är jag färdig! Kan softa tills jag ska åka till jobbet. Det är så varmt idag! Klagar inte, det är trevligt, men mitt huvud började dunka :( Ska nog komma ihåg att dricka ordentligt idag.
Efter jobbet blir det after work, supertrevligt! Jag ska nog försöka småpacka lite för imorgon, för då drar jag till landet och är där tills på måndag. Jätteskönt med ledigt på landet. Jag ska ta med baddräkt, kolla om jag vågar bada :P Det är nog inte mer än 15 i vattnet men man behöver ju inte vara i länge. :)
Skriver strax om filmen jag såg klart imorse!


Kusin Cajsa och jag i Rom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0