Fruktansvärt varmt!

Nu sitter jag här och svettas, tänker ta en kall dusch alldeles strax. Ska ladda in bilderna från igår på datorn också. Kameran sa att minnet var fullt när vi kollade på Coldplay, då förstår ni att jag har fotat och filmat ordentligt! :) På en enda dag, typ 12 timmar. Ja, jisses.. :)
Nu tvättar jag också, för jag är ledig och vi hade massa tvätt från helgen i Värmland.
Jag ska kolla igenom bilderna vilka som är fina och så lägger jag upp de finaste här! Bra deal, va? :)
Jag hade förresten jättekul igår, förutom att jag har bränt mig för jag smorde inte in mig tillräckligt. Men men, vad gör det när man har fått höra bra musik och hängt med coola människor? :P
Hörs later!


Förresten vill jag se X-men First Class igen! Den var ju så bra! Håller på att se de gamla filmerna nu. :)

Kommentarer
Postat av: kashaya

Jobbigt att bränna sig men annars låter det som en bra dag.=) Ok, själv har jag bara varit i Berlin när vi varit i Tyskland. Ja Venedig kan nog vara väl varmt på sommaren. När vi var i Rom i juli så var det lite för varmt för att det skulle vara riktigt trevligt.

2011-06-29 @ 12:42:22
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0