Frukost

Har haft lite sovmorgon, vaknade av mig själv vid nio. Mys!
Nu ska jag äta frukost och försöka vara tyst tills Albin vaknar :P Kan ta och läsa ut min körkortsteoribok, har bara 40 sidor kvar eller så, det ska nog gå rätt fort. :) Och sedan är det bara att börja repetera.
Idag ska jag köra lite med pappa på eftermiddagen, får se om jag lärt mig något nytt efter det! :) Vi körde ju i stan i torsdags, jätteläskigt! Och då var det ändå på kvällen så det var inte supermycket folk ute, men det var ändå mycket bilar. Och det är ju en helt annan sak att köra i stan än på landsväg. Man måste hålla koll på vilken fil man ligger i och man har inte mycket tid på sig om man måste byta fil.
Intressant, va? :)
Nu ska jag äta!


Müsli, russin och laktosfri vaniljyoghurt är gott!

Kommentarer
Postat av: MADDES

haha det är lugnt tjejen ;) Vad gott det där såg ut

2011-06-14 @ 11:22:49
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

- mums!

2011-06-14 @ 18:45:06
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0