Förlorad ängel



Igår läste jag ut uppföljaren till Fallen ängel. Den handlar om Nora och Patch fortfarande men det blir för svårt för dem att vara tillsammans så Nora gör slut. Direkt efteråt blir Patch ihop med Noras värsta ovän Marcie. Hur ska hon hantera det? Och varför ser hon sin döda pappa?

Jag fullkomligt slukade denna boken. Började läsa den igår och läste klart den när jag kom hem. Jag älskar den, den är verkligen spännande och drar mig in i bokens berättelse. Jag ville inte alls lägga ifrån mig den, jag tror den är bättre än den första boken faktiskt! :) Samtidigt som jag läste den kände jag massor av känslor som de (antagligen) kände i boken och då vet jag att det är en riktigt bra bok. Tyvärr tog hon typ ett år på sig att skriva denna uppföljaren så det dröjer nog ännu ett år innan den tredje boken kommer, för det kommer att komma en tredje.. :P Det var upplagt för det i slutet. Jag hoppas bara att hon skyndar sig att skriva den!
Rekomenderas till alla som gillar Twilight och kärlekshistorier kryddat med lite spänning. :) Läs, läs, läs!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Låter spännande, de där böckerna måste jag kolla upp.=)

2011-06-08 @ 11:38:28
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0