Fina väskor!

Jag la ju upp ett skoinlägg igår, nu kommer ett med väsktips! :)


Den mest populära väskan i sommar? Från H&M iaf, 149 kr. Ett kap!


Gina Tricot säljer denna coola väskan för 199 kr. Jag får nog inte plats med min stora plånbok men formen är ju läcker :)


171 kr kostar denna söta blå väskan hos Asos.com. Perfekt för skolflickestilen och preppy.


Urgullig ryggsäck! 399 kostar den hos Asos.com. Jag skulle helst vilja ha picknick och packa saker i denna.


Lindex har en supersöt partyväska i sin webshop. 99 kr kostar denna i siden och blommig spets. Passar till ett sommarbröllop, kanske? :)


En fin strandväska att slänga ner handduk och en bok kanske. H&M, 299 kr.


Jag vet inte riktigt om det ska föreställa en ryggsäck eller vanlig väska men denna från Gina Tricot, 249 kr, är riktigt söt. Den finns i beige också, båda är lika fina!

Där var ett gäng, hoppas ni är nöjda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0