Favoritväskan 2

Igår skrev jag ju om min favoritväska; aftonväska men idag blir det vardagsväska!


Från Asos, flera år gammal men jag har använt den varje dag för jag tycker så mycket om den!

Den är chokladbrun (fint!) och stor och rymlig så jag får plats med alla nödvändiga och icke nödvändiga saker som paraply och plånbok och böcker. Det var nog min dyraste väska när jag köpte den, 1200 kr kanske den kostade. I läder, så den har hållt sig jättefint de år jag haft den. :) Har tagit mycket lite hand om den, har smort in den lite men bara en eller två ggr och ändå är den fortfarande fin!
Imorgon kanske jag bloggar om favoritskorna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0