Examensbilder

Det är inte jag som tagit examen utan min kompis Sissel som har pluggat i Halmstad men nu är hon äntligen klar! :)
Jag stack dit efter jobbet och såhär blev bilderna!


Sissel och lillebrorsan Daniel.


Sissels mamma som höll ett jättefint tal :)


Sissel fick en fin lila hoodie av Emelie och Emelie!


Den var riktigt snygg. Ett skäl till att träna, Sissle!


Från vänster: Daniel, Sissel, Emelie, Henrik och Therese.


Fick en fin bild på dessa fyra :) T, E, S och H! :)


Mystjejerna i soffan! Emelie, Sissel och Emelie :) Dessa har jag känt sedan första klass i lågstadiet ;)


Christoffer är finklädd!

Det var kul att vara i nya, fina huset och träffa Sissels släkt :) Snart bloggar jag om favvoklänningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0