Bokälskaren

Jag tänkte att det kunde vara en rolig grej att räkna alla mina böcker i bokhyllan. :) Jag räknade ju mina skor för ett tag sen, det kan du läsa om här! Och nu är det dags för mina älskade böcker!
Jag fick det till 514 stycken. Och då har jag inte räknat med dem jag håller på att läsa nu eller de som ligger i att-läsa-hyllan; då kommer jag upp i 551 stycken :D
Jag är tokig! Men älskar böcker ;)
Läser ni något? Jag tar ju "med mig jobbet hem" så att säga :)


Efter denna bilden togs (för 3 månader sedan) har det tillkommit en del böcker också! :D Ska ta ett nyare kort snart.


Att-läsa-hyllan som både har blivit färre (läst ut några) och blivit fler (köpt fler :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0