Sen eftermiddag

Hej hopp! Idag har vi varit på en ö igen men denna var inte lika varm som den vi var på igår, så vi stannade lite längre. Det blåste samtidigt så det var varmt men ändå svalt på samma gång. Fast efter tre timmar började jag tycka att det blåste lite väl mycket och hade min handduk som täcke men det hjälpte inte så mycket. :P Så vi stack hem! Snart ska vi köra min bror till Uddevalla, för han ska ta med sig vovven och åka hem. Och där ska vi även hämta ut min kusins pojkvän. Vi får vänta en timme eller så men det passar oss utmärkt för då kan vi handla mat för ikväll och titta i butiker ;)
Jag ska kika om det finns någon rea så jag kan slå till på en vit skjorta som inte är genomskinlig. Det är något jag försökt leta efter ett tag men det är så svårt att hitta! Men försöker idag igen :)
Det kommer nog några bilder från ön i ett inlägg senare, hoppas på att blogga ikväll också, vi får se! :)
Ha det fint!
Folk på ön! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0