Segdag

Det blev inget köp i Strömstad. Klädbutiken var inte riktigt min stil, det var mer för damer än för tjejer :P Bredvid affären låg en skobutik så där fastnade jag och min kusin :) Jag provade två par kilklackar men kände att jag inte borde köpa fler skor. Dessutom låg min plånbok i bilen, så det hade inte gått ändå. Tur! :P
När vi kom hem såg vi de två första avsnitten av Sex and the city, kusin och jag! Vi har spelat skitgubbe och dam också, det var kul och gick rätt bra :)
Nu ska vi snart äta mat, kanske någon film ikväll också! Vi får se.
Inga kort idag tyvärr, får bättra mig. Eller skriva något med kort. :) Jag har bläddrat igenom H&Ms höstkatalog och jag vill ha allt! ;) Jag är nog redan i höst-mode (inte mode som i kläder alltså) och det känns ju som det eftersom det regnar och är grått ute.
Nej, nu ska jag duka bordet! Hörs senare!
Saknar Albin massor!

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

Jag är stolt över att du tänkte att du redan har en massa skor.



Trodde först att bilden skulle illustrera "skitgubbe".

2011-07-25 @ 20:46:02
URL: http://albinolsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0