Project Runway-vinnaren!

Jag var så glad igår när jag hade sett det sista avsnittet av Project Runway, för jag ville verkligen att Seth Aaron skulle vinna, och det gjorde han! Han har genom hela programmet varit cool, schysst och man har verkligen sett i alla hans plagg att det är just han som är designern och ingen annan.



Och han kunde verkligen fixa en show för sina kläder, han kunde presentera dem på ett himla bra sätt. Mila gör alltid så färglösa och inte direkt figursytt, vilket är lite tråkigt, inget nytt kändes det som. Emilio hade visserligen massor av färgglatt, vilket var en trevlig överraskning men jag gillade honom inte riktigt som person.
Men jag tycker verkligen att Seth Aaron var värd att vinna, hoppas att man får höra att det har gått bra för honom efter detta! :)


Älskar de randiga tajtsen! :)


Kappan till vänster är så himla snygg och den röda klänningen är också cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0